Érvényes pályázatok: újak, kiírók szerint, érvényesség szerint, tárgymutató szerint, módosultak
Pályázatok Pályázatok
Nyomtatóbarát változat
A pályázat linkjének elküldése e-mailben
Vissza
Cím:
Minőségmenedzsment (weblap ellenőrzés) szakmai gyakorlat Berlinben
Kiíró:
ShopAlike.hu
Határidő:
Folyamatos
Érvényes:
12/31/2018
Tárgymutató:
minőségmenedzsment (weblap ellenőrzés) szakmai gyakorlat Berlinben
Pályázhat:
bárki
A kiíró(k) adatai
Napi Pályázati Értesítő >>>

Minőségmenedzsment (weblap ellenőrzés) szakmai gyakorlat Berlinben

A tökéletes LinkedIn profil titka
A LinkedIn a világ legnagyobb szakmai közösségépítő oldala. Ma már több, mint 400 millió felhasználóval rendelkezik és ez a szám folyamatosan növekszik. Mégis hogyan lehet kihasználni a benne rejlő lehetőségeket? Erre kereste a választ a ShopAlike magyar csapata és összeállítottak egy gyors útmutatót hogyan lehet tökéletes LinkedIn profilt készíteni.
Íme tehát néhány tipp:

1) Névjegykártya
Ez profilod egyik legfontosabb része! Ne pazarold a fejvadászok idejét arra, hogy megtalálják mi is az ami igazán különlegessé tesz! Légy rövid, kreatív és lényegre törő, használj egy vagy kettő kulcsszót leírásodban.
Ebből a részből nem hiányozhat tartózkodási helyed, hisz így több esélyed van helyi poziciók felfedezésére. A tartózkodási hely hozzáadásával akár 23-szor nagyobb valószínűséggel találhatnak meg a LinkedIn keresőben.

2) Név
3 szabály: semmi becenév, semmi kezdőbetű (hacsak nem vagy ennyire híres), használd a helyes nagybetűket. Ennyire egyszerű!

3) URL
Tüntesd fel a LinkedIn profilod elérési címét és ne feledd, hogy akár személyre is szabhatod. Az önéletrajzod felső részénél találod, kattints a szerkesztés gombra és javítsd ki.

4) Profilkép
Szakmai vagy professzionális képnek hívják és nem hiába! Kerüld el magánéleti szelfijeid feltöltését és törekedj arra, hogy minél szakszerűbb képet készíts magadról.
Egy szakszerű profilkép feltöltésével akár 14-szer több látógatót is szerehetsz LinkedIn profilodnak!

5) Bemutatkozás - Maximum 2000 karakter
Gondolj úgy erre, mint kariered bemutatója: légy rövid, lényegretörő, izgalmas és gyors, hogy olvasód többet szeressen megtudni rólad. Emeld ki a fontosabb eredményeid, alapkészségeid, céljaid és értékeid és leginkább mi az ami különlegessé tesz!

6) Tapasztalat
a. Tapasztalat/pozíció címe 100 karakter
b. Tapasztalat/pozíció leírása 2000 karakter
A szakmai életedhez kapcsolodó videókkal, fényképekkel, slide-okkal és idézetekkel kiegészített leírások sokkal eredményesebbek lehetnek LinkedIn-en.
Kerüld el a divatos szavak használatát és ne felejtsd el megmutatni készségeid és tehetséged. Például: ahelyett, hogy azt hangoztatnád, hogy milyen nagyszerű értékesítő vagy, említs meg inkább egy díjat vagy kitüntetést amit munkásságodért kaptál.

7) Tanulmányok
a. Tanulmányok/Diplomák neve 100 karakter
b. Tanulmányok leírása 1000 karakter
Mutasd meg a kemény munkával megszerzett diplomád! Tanulmányaid hozzáadásával növeled továbbá annak az esélyét, hogy régi csoporttársakkal is kapcsolatban maradhass. Sosem tudhatod ezek az ismeretségek hová vezethetnek.

8) Kompetenciák
Add hozzá profilodhoz a legerősebb és legjellegzetesebb képességeid és tapasztalataid. Ez felkeltheti a fejvadászok figyelmét is akik külön a készségeid miatt felajánlhatnak pozíciókat.
A kompetenciákkal ellátott profilok akár 13-szor több nézettséget érnek el a LinkedInen.

9) Projectek
Ha a munkahelyeden vagy akár az egyetemen benne voltál/vagy bármilyen projectbe add hozzá ezt is a profilodhoz. Ha van hozzá linked annál jobb! El ne felejtsd rendszeresen frissíteni az adatlapod. A cégek 66%-a tapasztalat alapján veszi fel dolgozóit.

10) Kapcsolatok & Csoportok
Próbálj meg legalább 300 kapcsolatot létrehozni, de ne ess túlzásokba, korlátozd a számot lehetőleg 3000 alá. Légy praktikus kapcsolataid létrehozásában, ne feledd ez nem Facebook tehát csak jelenlegi és korábbi munkatársaid és ügyfeleid jelöld be vagy vissza.
Most, hogy LinkedIn adatlapod tökéletes, jelentkezz gyakornoki állásunkra! A Shopalike magyar csapatának segítő kezekre van szüksége! Cégünk egy világszerte 19 országban, köztük Magyarországon is működő termék aggregátor. 2013-ban indultunk azzal a céllal, hogy egy helyen tegyük elérhetővé a különböző webshopok kínáltát, és ezáltal megkönnyítsük az online vásárlás folyamatát. A pozíciónkat a https://visualmeta-jobs.personio.de/job/45224 oldalon találhatod. Várjuk jelentkezésed és további sok sikert kívánunk!
http://www.shopalike.hu





Ingyenes e-mail tanfolyam
Legalább ennyit a
forrásteremtésről címmel
Magam csináljam vagy bízzak meg egy szakembert?  Akármelyik utat választja van egy minimum, amit mindenképpen tudnia kell.
Ha Ön(ök) csinálják, akkor magától értetődő, hogy érteni kell hozzá, ha mást bíznak meg, akkor annyi tudásra lesz szükségük, hogy tudjanak megrendelni és átvenni.
Ezt a tudást szerezheti meg ezen a tanfolyamon, ami egyben jó alap arra, hogy ha saját maga vág bele könnyű legyen hozzátanulni.

Ne csak olvassa és nézze (filmek is lesznek a leckékben), csinálja is.
A forrásteremtésnél ezt alig kell magyarázni, hiszen elméletben forrást szerezni enyhén szólva marhaság.
Ezért arra kérem, hogy az egyes levelekben olvasottakat azonnal valósítsa meg a gyakorlatban.
Ne feledje, akármilyen kis lépés sokkal többet ér, mint az álldogálás a rajtvonalnál...
Az egyes leckéket e-mailben kapja meg, hetente egyet.
Jó tanulást és eredményes forrásszerzést kívánok!
Huszerl József szerkesztő
Itt iratkozhat fel

Távoktatási tanfolyamaink



Ajánló
Én-márka építés távoktatási tanfolyam
Bővebben a tanfolyamról >>>




Hírek a Főoldalról


Ingyenes hírlevelünkre
itt iratkozhat fel









Nyomtatóbarát változat
A pályázat linkjének elküldáse e-mailben
Vissza
Felhasználási feltételek
Adatvédelem
Levél a szerkesztőnek
Médiaajánlat
Impresszum