Érvényes pályázatok: újak, kiírók szerint, érvényesség szerint, tárgymutató szerint, módosultak
Pályázatok Pályázatok
Nyomtatóbarát változat
A pályázat linkjének elküldése e-mailben
Vissza
Cím:
Az Év Honlapja Díj
Kiíró:
Magyar Marketing Szövetség
Határidő:
10/31/2017
Érvényes:
10/31/2017
Tárgymutató:
Az Év Honlapja Díj
Pályázhat:
vállalkozás vagy magánszemély
A kiíró(k) adatai
FEKETE PÉNTEK FEKETE PÉNTEK FEKETE PÉNTEK FEKETE PÉNTEK
Az idei FEKETE PÉNTEKEN (november 24.) öt távoktatási tanfolyamunkra lehet majd jelentős árkedvezménnyel jelentkezni.
Szavazásra bocsátjuk, hogy melyik tanfolyamon lehessen 50%-os kedvezménnyel részt venni. A többi tanfolyamra a helyezésük szerint 40, 30, 20 és 10 % lesz a kedvezmény értéke.
Távoktatási tanfolyamainkról a http://tanfolyamok.pafi.hu oldalon tájékozódhat.
Szavazni az alábbi kérdőíven lehet:
https://goo.gl/forms/U0Xyhu3MOnMnzZEw2


A pályázattal kapcsolatos szerkesztői megjegyzések:
Bár idén rövidített nevezési időszakkal zajlik a pályázat, a szervezők nem szeretnék, ha bárki lemaradna… ezért mostantól meghosszabbított határidővel, október 31-ig lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által 16 éve életre hívott digitális megmérettetés díjátadójára novemberben kerül sor!

Versenyszabályzat

A pályázat célja:
Az internet rohamos fejlődése miatt a vállalatoknak újra kell gondolniuk üzleti és kommunikációs stratégiájukat. Már nem elég a tetszetős honlap, nem elég, ha a vállalat csupán kommunikációs eszközként éli meg az internet mindinkább fokozódó nyomását. Merőben új gondolkodásmóddal integrálnia kell üzletvitelébe az internet adta lehetőségeket.
Pályázatunk célja elsősorban a figyelemfelkeltés a korszerű marketinglehetőségek kiaknázására. A korszerű marketingtechnikák pályázat útján történő bemutatásával példát kívánunk állítani a cégek, vállalkozások számára, valamint ösztönzést, bátorítást adni a magasabb színvonalú szakmai tudás gyakorlati alkalmazására.
Célunk még a hazai online-kultúra erősítése, illetve a hiánypótló, értékteremtő, kiemelkedő minőségű honlapok díjazása. Utat kívánunk mutatni minden vállalkozás számára, akik komolyan veszik az új gazdaság működését, illetve annak kihívásait.

A pályázat tárgya:
A pályázó által vagy a pályázó megbízásából fejlesztett magyar nyelvű, a pályázat időtartama alatt működő honlap.

A pályázó személye:
A pályázatot benyújthatja vállalkozás vagy magánszemély, aki a honlapot fejlesztette vagy a honlap tulajdonosa, (amennyiben a honlap magyar nyelvterületen működik). A díjat a pályázó (pályázati díjat befizető) kapja, ill. veheti át.
Egy személy vagy szervezet egy honlappal, több kategóriában is jelölheti magát egy pályázaton belül, ekkor csak egyszer kell neveznie a versenyen.
A pályázó elfogadja, hogy honlapjának oldalait az Internet Marketing Tagozat prezentációinak során felhasználhatja.
A Magyar Marketing Szövetség ezen pályázat meghirdetésével - az információ és a kommunikáció évszázadának kezdetén a hazai ugrásszerű fejlődést is figyelembe véve - a marketing egy speciális területére az elektronikus marketingkommunikációra koncentrál.
Egy cég elektronikus marketingkommunikációjának sikerét nagy mértékben meghatározza a vállalkozás honlapja. Ezért biztosak vagyunk abban, hogy az "Az Év Honlapja" díj erősíti a vállalkozások üzleti jó hírét, alátámasztja marketing aktivitásukat.
Sok sikert kívánunk a nevezéshez!

Díjak
Az Év Honlapja Díj
Kategóriánként egyetlen honlap nyerheti el Az Év Honlapja Díjat. Ezt a címet a zsűri azon honlapoknak ítéli oda, amelyeket az adott általános kategóriában - az elbírálási szempontok alapján -, a legjobbnak tartott. A zsűri azonban fenntartja a jogot, hogy egyes kategóriákban nem oszt első díjat, ha a honlapok minősége nem éri el a megfelelő színvonalat.

Közönségdíj
A verseny ideje alatt 'Az Év Honlapja' oldalán, Facebook azonostással lehet szavazni a benevezett pályázatokra. A legtöbb pontot összegyűjtő weboldal közönségdíjban részesül.

Különdíj
Különdíjjal jutalmazhatja a szakmai zsűri azokat a honlapokat, amelyek az adott kategóriában, holtversenyben végül alulmaradnak.

Minőségi Díj
A Minőségi Díj egy minőségi tanúsítvány, amely nem egyenrangú, illetve egyenértékű az általános kategóriákban kiosztott díjakkal. Ezt a tanúsítványt a zsűri azon honlapoknak ajánlja fel, amelyeket ugyan beneveztek a versenyre, azonban nem győztek kategóriájukban, mindazonáltal a zsűri szempontrendszere szerint az adott honlap minőségi szintje kiemelkedő, illetve érdemes a Minőségi Díj tanúsítványának viselésére.
A szervezők a jelentkezésektől függően összevonhatnak kategóriákat, valamint módosíthatnak a pályázati kiíráson. Amennyiben valamely kategórián belül nem érkezik be jelentkezés, vagy a benyújtott honlapok színvonala ezt indokolttá teszi, a zsűri fenntartja a jogot, hogy az adott kategóriában nem ad ki díjat. A zsűri fenntartja magának a lehetőséget különdíjak, tiszteletdíjak átadására is. A zsűri a benyújtott pályázatok pontozásáról nem szolgáltat információt, a végső döntést többfordulós elbírálás folyamán hozza meg, a részfordulók eredményéről nem ad ki információt.

Az Év Applikációja
Napjainkra a mobil alkalmazások fontos marketing eszközzé nőtték ki magukat, melyek rengeteg olyan előnnyel rendelkeznek, amivel mások nem. Egy ügyesen megvalósított mobil alkalmazással nemcsak a márkaépítés, de egyéb marketing célok is megvalósíthatóak. 2013-tól a Mobil marketing megoldások kategóriát átneveztük, és innentől az applikációk Az Év Applikációja díjat nyerhetik el.
Online kitöltött Jelentkezési lap + az oldal screenshot-ja

A pályázat benyújtásának határideje:
A pályázat beküldésének határideje: 2017. október 31.
A pályázat leadását követően elektronikus díjbekérő érkezik a megadott e-mail címre (kivéve az Ifjúsági kategóriában nevezőknek), melyet kérünk 8 napon belül rendezni. Az összeg beérkezése után a Magyar Marketing Szövetség küldi a számlát. A pályázaton való részvétel feltétele a nevezési díj befizetése.
A Pályázat kiírója a nevezési határidőt meghosszabbíthatja.
https://www.azevhonlapja.hu/nevezes/versenyszabalyzat





Ingyenes e-mail tanfolyam
Legalább ennyit a
forrásteremtésről címmel
Magam csináljam vagy bízzak meg egy szakembert?  Akármelyik utat választja van egy minimum, amit mindenképpen tudnia kell.
Ha Ön(ök) csinálják, akkor magától értetődő, hogy érteni kell hozzá, ha mást bíznak meg, akkor annyi tudásra lesz szükségük, hogy tudjanak megrendelni és átvenni.
Ezt a tudást szerezheti meg ezen a tanfolyamon, ami egyben jó alap arra, hogy ha saját maga vág bele könnyű legyen hozzátanulni.

Ne csak olvassa és nézze (filmek is lesznek a leckékben), csinálja is.
A forrásteremtésnél ezt alig kell magyarázni, hiszen elméletben forrást szerezni enyhén szólva marhaság.
Ezért arra kérem, hogy az egyes levelekben olvasottakat azonnal valósítsa meg a gyakorlatban.
Ne feledje, akármilyen kis lépés sokkal többet ér, mint az álldogálás a rajtvonalnál...
Az egyes leckéket e-mailben kapja meg, hetente egyet.
Jó tanulást és eredményes forrásszerzést kívánok!
Huszerl József szerkesztő
Itt iratkozhat fel

Távoktatási tanfolyamaink



Ajánló
Én-márka építés távoktatási tanfolyam
Bővebben a tanfolyamról >>>




Hírek a Főoldalról


Ingyenes hírlevelünkre
itt iratkozhat fel









Nyomtatóbarát változat
A pályázat linkjének elküldáse e-mailben
Vissza
Felhasználási feltételek
Adatvédelem
Levél a szerkesztőnek
Médiaajánlat
Impresszum