6. Merklik László Problémamegoldó Verseny
- Határidő
- Érvényes
- Kategória
- Oktatás
- Pályázhat
- Természetes személyek
Meghívó
6. Merklik László
Problémamegoldó Verseny
A Budapesti Műszaki SzC Neumann János Informatikai Technikum versenyt hirdet, melyre szeretettel várjuk a versengő kedvű középiskolásokat.
Feladat:
Különböző stílusú logikai és informatikai feladványok megoldása
Nevezés:
Iskolánként több 3 (+1 tartalék csapattag) fős csapatot lehet nevezni a selejtezőre, a selejtező után a legtöbb pontszámot elért csapatok juthatnak a döntőbe. Maximum 12 csapat, egy iskolából legfeljebb 2 csapat jut a döntőbe.
Nevezés menete:
Kérjük, hogy válasszanak ki egy mentortanárt, aki az iskolájuk diákjaiból összeállít egy 3 fős csapatot és segíti a felkészülésüket!
A lépések sorrendje fontos!
1. Minden csapattag regisztráljon a discordon az alábbi link segítségével DC meghívó
2. A csapatkapitány regisztrálja a csapatot és a mentortanárt a discordon található űrlap kitöltésével. (DC azonosítókat meg kell adni az űrlapon)
Nevezési határidő:
2025. március 24. 17:59
Selejtező menete:
Az iskola által nevezett csapat online csatlakozik a verseny lebonyolítására készített alkalmazáson keresztül a versenyhez és oldja meg a feladatokat.
Selejtező időpont:
2025. március 27. 14.00-16.00
Selejtező helyszíne:
jelentkező saját iskolájában vagy saját otthonában Köszönjük, hogy a mentortanárok ügyelnek a verseny tisztaságára
Selejtező eredményhirdetése:
2025. április 3.
A döntőbe maximum 12 csapat, iskolánként maximum 2 csapat jut!
Döntő időpont:
2025. április 10. 13:30-15.30
Döntő helyszíne:
Budapesti Műszaki SzC Neumann János IT 1144 Bp. Kerepesi út 124.
Döntő megnyitó:
2025. április 10. 13:00-13:15
Eredményhirdetés:
2025 április 10. kb. 17:00 Budapesti Műszaki SzC Neumann János IT. 1144 Bp. Kerepesi út 124.
Információ:
merklik.verseny@njszg.hu
Díjazás:
Tárgyi nyeremények több százezer forint összértékben
A névadóról: Merklik László (1975-2018) informatikus, egyik alapítója volt az Emarsys Technologies Kft-nek. "Értékes szoftvert létrehozni, szót érteni fejlesztőkkel és felhasználókkal", ez volt az ars poeticája. Sokoldalú emberként a szenvedélyes szoftverfejlesztés mellett zenélt, festett és az amerikai fociért is rajongott. Fontos küldetésének tekintette a tudásmegosztást és a jövő programozóinak támogatását.