Egy webáruház termékpalettájának, és a termékek árainak aktualizálása elengedhetetlen és mindennapi feladat, amelynek elvégzése személyzetet, időt és energiát igényel, de szerencsére ma már gyorsítható.
Az üzemeltetése során törekedni kell az ismétlődő feladatok automatizálására, hiszen azáltal rengeteg időt spórolhatunk meg, és az emberi hibák, a tévedések száma is csökkenthető. A termékek tömeges felvitele és naprakészen tartása ma már nem csak egyesével vagy tömegesen, kézi módszerrel valósítható meg, hanem megfelelő szoftver segítségével API interfészen keresztül is. Ráadásul a Connestic révén egyszerűen és kedvező áron. Mi ez, és kiknek kínál elérhető megoldást?
Miért jó, ha webáruházat bérelsz?
A webáruház bérlés egy mindenki számára elérhető alternatíva, ha részt szeretne venni a dinamikusan fejlődő online piactéren, mégis sokan saját webáruházban gondolkodnak, ha színre akarnak lépni.
Egy jól működő webshopot létrehozni nem olyan egyszerű feladat, a megfelelő platform kiválasztása előtt sok szempontot kell mérlegelni. Át kell gondolni, hogy mennyit tudunk szánni rá, van-e emberünk/időnk a működtetésre, mennyi terméket és elsősorban a hazai vagy a külföldi piacon szeretnénk-e értékesíteni, milyen szállítási, fizetési, valamint készletkezelési megoldásokat vennénk igénybe.
A bérelhető webshop, mint a hazánkban legnépszerűbb Unas, jó megoldás, ha azonnali és jól működő, kész megoldást szeretnénk, nincs időnk a létrehozására, a betanulásra, nincs elég kezdőtőkénk a fejlesztésre, ugyanis például számos integrációt tartalmaz.
Termékkezelés egyszerűen
A megrendelések feldolgozása, a termékpaletta naprakészen tartása rengeteg feladatot ad, így minden olyan megoldás előnyös lehet, amely megkönnyíti ezeket. Az Unas webshopokban lehetőség van egyesével vagy listás megoldással az adatbázis export/import segítségével tömegesen is a termékek felvételére és módosítására. Még nagyobb könnyebbséget jelent, és az ezzel foglalkozó munkaerő munkáját is kiválthatja, ha API-n keresztül történik. Egyedi fejlesztés keretében azonban sokba kerül az egyes nagykereskedések bekötése és kezelése.
Azonban bérelt webáruház esetén a platformszolgáltatók révén kedvező és egyszerű lehet. A Connestic szolgáltatás segítségével webáruházakat köthetünk össze nagykereskedésekkel vagy akár más webáruházakkal, így az új termékek rögzítése, az árak napi szintű aktualizálása nem jelent gondot.
Automatikus szinkronizálás
A Connestic API kulcsokat használ a webáruház nagykereskedésekkel, beszállítói rendszerekkel, más webáruházakkal és webshopmotorokkal történő összekötésére, így a lehetőségek száma gyakorlatilag végtelen. Lehetőséget biztosít több saját webáruház összekötése esetén a szeparációra, finomhangolásra, különböző árszabályok alkalmazására, új csatornák nyitására, új célközönségekre történő optimalizálására.
Élj a kéthetes ingyenes tesztidőszak opcióval, próbáld ki a funkciókat, mielőtt megrendeled!
(2024.11.14.; foto: unas.hu)