A kiíró május 2-ig meghosszabbította a határidőt.

Digitális kalandjáték pályázat

Határidő
Érvényes
Pályázhat
- 1-4. osztályban tanítók, - 5-8. osztályban tanítók, - 9-12. osztályban tanítók

Digitális kalandjáték pályázat


Készíts Te is digitális kalandjáték projektet osztályoddal, pályázz és nyerj értékes nyereményeket!
A Vodafone Magyarország Alapítvány pályázatot hirdet a Digitális Témahét 2023 programjának keretében digitális projekt megvalósítására pedagógusok számára 3 kategóriában.
Nem érzed magad otthonosan a digitális eszközök használatában? Sebaj. Diákjaiddal közös projektben alkothattok együtt, ahol kölcsönösen tanulhattok egymástól és bátoríthatjátok egymást! Mi mutatunk Neked egy példát a digitális kalandjátékra és Te kihasználhatod diákjaid kreativitását és digitális kompetenciáit a témaválasztás, kérdések elkészítése és a kivitelezés során is. Utána ki is próbálhatjátok a játékot közösen.

Felhívás
Nevezzetek osztályoddal a Vodafone Magyarország Alapítvány Digitális Kalandjáték-készítő versenyére!
A nevezéseket 3 kategóriában várjuk:
- 1-4. osztályban tanítók,
- 5-8. osztályban tanítók,
- 9-12. osztályban tanítók.

A FELADAT A KÖVETKEZŐ:
Készítsetek egy ehhez hasonló digitális kalandjátékot egy szabadon választott témában egy projekt keretében. A játék kapcsolódjon legalább 3 tantárgyhoz, a téma és a kivitelezés megválasztása rátok van bízva.
A versenyen való részvétel feltétele, hogy iskolád regisztráljon a Digitális Témahétre, valamint a részvételt jegyezzék be eseményként a Code Week honlapján is.

A pályázatra a Digitális Témahét Vodafone Alapítvány pályázati űrlapjának kitöltésével, a projekt leírásának és a játék linkjének űrlapba történő feltöltésével lehet jelentkezni.

Az elbírálás szempontjai
- A pedagógus intézménye regisztrál a Digitális Témahét honlapján.
- A pedagógus a határidő lejárta előtt beküldi a pályamunkát.
Értékelési szempontok

Projekt szempontjainak való megfelelés
- A projekt megvalósításában fontos szerepet játszik a digitális technológia eszközként való alkalmazása.
- A tanulási folyamat középpontjában a tanulók állnak.
- A projekt a tantervi követelményekkel összehangolt, fontos tanulási célokra összpontosít.
- A projekt céljai között szerepel a tanulók digitális kompetenciájának fejlesztése.
- A projektre jellemző a multidiszciplináris megközelítés.
- A projekt feladataiban legyen kihívás, problémamegoldás, kutatás, vizsgálódási lehetőség.
- A tanulók a megszerzett tudást és készségeket bizonyítják a projekt produktumaiban, amelyek publikálhatók, előadhatók vagy bemutathatók.

Kreativitás
- A játék vizuális megjelenése, digitális megoldások, az apró részletek pontos kidolgozottsága.
Használhatóság
- A játék alkalmazhatósága: könnyen játszhatóság, átlátható szabályrendszer, egyszerű digitális hozzáférés.

A pályázat díjazása:
Az 1. helyezettek minden kategóriában nyernek intézményüknek egy 3D nyomtatót és 3 tekercs filamentet, a pályázatot benyújtó pedagógus pedig egy prémium kategóriás tabletet kap. A csatlakozó osztály tanulóit is díjazzuk jelképesen.
A zsűri különdíjak kiosztásának a jogát fenntartja.

A pályázat benyújtásának határideje: 2023. május 2.

Ha bármilyen kérdésed felmerül a versennyel kapcsolatban, írj e-mailt a dorottya.vaczi@vodafone.com e-mailcímre Kalandjáték DTH tárggyal.
https://digitalistemahet.hu/hir/digitalis-kalandjatek-palyazat
 

🍪Weboldalunk cookie-kat használ a megfelelő működés érdekében.
Megértettem