HRKOMM AWARD

Határidő
2024. 08. 26., 2024. 09. 02., 2024. 09. 06.
Érvényes
Kiíró
PPH Media
Kategória
Díj
Pályázhat
bármilyen Magyarországon tevékenykedő cég saját vagy ügynökség által készített megoldásaival, illetve ügynökségek és tanácsadócégek más vállalatok számára készített HR-tematikájú kommunikációs munkáival

HRKOMM AWARD


Nyolcadik alkalommal hirdetjük meg a HRKOMM AWARD-ot, amely a legrégebbi és legnagyobb hazai HR-kommunikációs megoldások versenye. Aktualizált kategóriarendszerrel és a nemzetközi szinthez igazodó értékelési szempontokkal várja a zsűri pályázataitokat. A bírálókat idén is a hazai TOP kommunikációs és HR szakemberekből állítottuk össze.

A HRKOMM Awardon a Magyarországon megvalósult, munkáltatói tevékenységhez kötődő kampányokat, kommunikációs aktivitásokat díjazzuk, a versenyre a potenciális és meglévő munkavállalókra, közvetlen és közvetett környezetükre irányuló kommunikációs megoldások nevezését várjuk. A különböző cégek HR-rel és kommunikációval foglalkozó szakemberei, illetve ilyen tevékenységeket végző szolgáltató szervezetek, ügynökségek egyaránt megmutathatják legjobban sikerült munkáikat.

HRPOWER HR/Toplista és APEX PR Toplista
A HRKOMM Award nyertesei (arany, ezüst, bronz) és döntősei pontszerzők a HRPOWER HR/Toplistán és az APEX PR Toplistán.

1. Nevezési feltételek
A versenyre nevezhettek minden olyan HR kommunikációs megoldással, amely 2023. július 1. és 2024. június 30. közötti időszakban, Magyarországon debütált.
A versenyen indulhat bármilyen Magyarországon tevékenykedő cég saját vagy ügynökség által készített megoldásaival, illetve ügynökségek és tanácsadócégek más vállalatok számára készített HR-tematikájú kommunikációs munkáival. A 2023-as versenyen indított pályázatok nem nevezhetőek 2024-ben, kivéve, ha a projekt bizonyos része érdemi változással és eredményekkel járt.

2. Díjak
Hagyományosan a zsűri megszavazhat arany, ezüst és bronz díjakat, melyek nem helyezést, hanem minősítést jelentenek - tehát egy kategóriában pl. több arany minősítés is elérhető. A zsűrinek az arany, ezüst és bronz díjak mellett jogában áll különdíjakat, illetve egyéb speciális díjakat is létrehozni. Amennyiben a zsűri nem ért egyet egy nevezés kategóriába való besorolásával, joga van áthelyezni, és másik kategóriában értékelni azt. Vitás kérdésekben a zsűrielnök dönt.
- HR EXCELLENCE - HRKOMM AWARD fődíj és különdíj
- HR EXCELLENCE - Vállalat
- HR EXCELLENCE - Ügynökség
A díjat az a pályázó (megrendelő és ügynökség) kapja, amely a legtöbb pontot érte el a verseny során. A díj kiosztásának alapfeltétele legalább egy arany helyezés.
A pontszámok az alábbiak szerint képződnek:
Arany minősítés: 10 pont
Ezüst minősítés: 7 pont
Bronz minősítés: 3 pont
Döntőbe kerülés (shortlist): 1 pont
- HR EXCELLENCE - Szakember különdíj
A HRKOMM Award főzsűrije összeállítja a TOP10 idei jelöltet, aki a HR szakmában jelentős és példamutató tevékenységével kiemelkedik a magyarországi szakemberek közül. A nyertes közönségszavazással dől el, melyet a díjátadón hirdetünk ki.

3. Verseny időzítés
Normál nevezési határidő: 2024. augusztus 26.
Végső nevezési határidő: 2024. szeptember 2.
Utolsó esély nevezési határidő: 2024. szeptember 5.
Zsűrizési időszak: 2024. szeptemberben
Díjátadó: 2024. októberben (pontos dátum később)

4. Nevezési díjak
Nevezési díj a normál nevezési időszakban
Normál nevezési határidő: 2024. augusztus 26.
Normál nevezési díj: 79 900 Ft + áfa/nevezés
Nevezési díj a végső nevezési határidőig
Végső nevezési határidő: 2024. szeptember 2.
Végső nevezési díj: 89 900 + áfa/nevezés
Nevezési díj az utolsó esély nevezési határidőig
Utolsó esély nevezési határidő: 2024. szeptember 5.
Utolsó esély nevezési díj: 99 900 + áfa/nevezés
ÖSSZES BECSUKÁSA
I. INTEGRÁLT EMPLOYER BRANDING STRATÉGIA
Ebben a kategóriában olyan nevezéseket várunk, amelynél az EB stratégia a vállalat alapvető értékeire, víziójára, EVP-jére alapoz, vállalati célokat támogat, üzleti mérőszámokkal.
Zsűritippek: Érdemes a pályázásnál fontolóra venni: Hogyan kutatsz? Milyen a megközelítésed? Hogyan találod meg az insightokat? Kerüljük a generikus EVP stratégiákat, valóban találjuk meg azokat a differenciáló elemeket, amitől fel tudjuk magunkra hívni a figyelmet! Ne akarjunk coorporate üzeneteket tolni ("no bullshit")!

1. Originális, saját fejlesztésű employer branding stratégia
(Hazai ötlet és megvalósítás)

2. Globális, nemzetközi employer branding stratégia lokalizálása
(Az anyavállalat stratégiájának lokalizált megoldása, hazai kihívásokra reagálva, hazai piacra)

III. TARTALOMHOZ A FORMA
Ebben a kategóriában olyan nevezéseket várunk, amely megmutatja, hogy a vállalat hogyan használta, hogyan alkalmazta az adott platform előnyeit a HR kommunikációs megoldás megvalósítására.

Zsűritippek: Például videós anyagnál érdemes megmutatni, hogy hogyan szemléltetitek mozgóképesen jól a projekt fő célját; digitális megoldásnál érdemes arra figyelni, hogy egy innovatív rendszerátalakítást mutassatok be egy eredeti ötlet által, vagy egy piacon lévő szolgáltatás bevezetését új megközelítéssel; az eseménynél pedig törekedjetek arra, hogy annak célja legyen az engagement növelés és hogy éljen meg benne a munkáltatói márka.

1. Storytelling film, videó

2. Rádiós, vagy zenei/audio megoldás
(pl.podcast)

3. Nyomtatott anyag
(pl. szakmai lap, cikk, könyv, fotó, óriásplakát stb.)

4. Digitális megoldás
(pl. banner, weboldal, social media, alkalmazás, ar/vr)

5. Esemény
(pl.közösségépítő, recruitment)

II. HR-KAMPÁNYOK MUNKAVÁLLALÓI ÉLETCIKLUSOK SZERINT
Ebben a kategóriában olyan nevezéseket várunk, amelyeknél a vállalat egy rövidtávú, egy fő, konkrét céllal rendelkező célt valósít meg, mely illeszkedik a vállalati stratégiához. (Minden stratégiai szintű programot az első kategóriába várunk)! A célcsoportok bármely alkategórián belül lehetnek pl. frissdiplomás, X-Y-Z generáció, kismamák, aktív és passzív álláskeresők, hátrányos helyzetűek stb.

Zsűritippek: érdemes fontolóra venni: csatornaválasztás, üzeneteket, kreativitás!
1. Toborzási kampány leendő munkavállalók felé
2. Jelöltélmény
3. Onboarding folyamat
4. Talent/mentor program
5. Képzés-fejlesztési program
6. Motivációs rendszer
7. Közösségépítő megoldás
8. Jutalmazási rendszer
9. Belső kommunikáció meglévő munkavállalók felé
10. Offboarding/alumni program
IV. HR PLUSZ
Ebben a kategóriában olyan nevezéseket várunk, amelyeknél aktív a munkavállalói bevonódás és a projektnek dolgozói impactje van!

Zsűritippek: Olyan munkákat érdemes nevezni, amelyben a munkavállalók aktívan részt vesznek, támogatják a programot, ugyanakkor elősegíti a megtartást. Fontos, hogy értelmezzük komplexebben ezeket a kategóriákat, tehát ne egy-egy már a piacon meglévő szolgáltatás bevezetését írjátok le, hanem azt, hogy hogyan vezettétek be az új megközelítéssel és milyen eredménye lett a munkavállalói szinten.

1. Sokszínű munkahely
(pl. az esélyegyenlőséget támogató programok)
2. Környezettudatos munkahely
(pl. közlekedést segítő környezettudatos megoldások stb.)

3. Wellbeing a munkahelyen
(pl.fizikai, mentális, vagy lelki jóllét programok)
4. Társadalmi felelősségvállalási,-vagy adományozási programok
(pl. hosszútávú, társadalmi elköteleződési programok; vagy one-off adományozási-jótékonysági tettek)

KAPCSOLAT
Tóth Jázmin
toth.jazmin@pphmedia.hu
https://hrkommaward.hrpwr.hu/

🍪Weboldalunk cookie-kat használ a megfelelő működés érdekében.
Megértettem