Pályázz év végi adománygyűjtő eseményeddel a Giving Tuesday programba, és nyerj kommunikációs támogatást!

Határidő
Érvényes
Pályázhat
szervezetek

Felhívás civil szervezetek számára - Pályázz év végi adománygyűjtő eseményeddel a Giving Tuesday programba, és nyerj kommunikációs támogatást!
ÉV VÉGI ADOMÁNYGYŰJTŐ ESEMÉNYEKET KERESÜNK, AMELYEKET A GIVING TUESDAY PROGRAM KERETÉBEN KOMMUNIKÁCIÓVAL TÁMOGATHATUNK!
Mi a Giving Tuesday?
Az #AdakozóKedd – nemzetközi nevén #GivingTuesday – egy világszerte elterjedt mozgalom, amelynek célja, hogy legyen egy nap, amikor minden az adományozásról, a jótékony cselekedetekről és ezek ünnepléséről szól.
A kezdeményezés a Black Friday és a Cyber Monday vásárlási lázának ellensúlyozására jött létre, hogy emlékeztessen: az egymásra figyelés, a segítségnyújtás és a közösségi összefogás legalább ilyen fontos.
A NIOK Alapítvány, a Giving Tuesday értékeit képviselve, idén is kampányt indít azért, hogy a jótékony cselekedetek minél több emberhez eljussanak.
2025-ben nemcsak december 2-án, az Adományozás Napján, hanem novemberen és decemberen átívelően az adományozásra és a közösségi szerepvállalásra irányítjuk a figyelmet.
Hogyan vehetsz részt?
Szervezz közösségi programot, vagy pályázz az amúgy is tervezett eseményeddel, és vegyél részt a közös kommunikációs kampányban!

Ha a szervezeted 2025. november 24. és december 14. között olyan offline eseményt szervez, amely az adománygyűjtéshez, a Giving Tuesday kampányhoz vagy az év végi jótékonykodáshoz kapcsolódik, akkor az Adjukössze most kommunikációs támogatást kínál számotokra.
Segítünk, hogy minél több emberhez eljusson az eseményetek híre!
A támogatást pályázat keretében lehet megpályázni.
Milyen támogatást nyújtunk?
Amennyiben az eseményetek vagy adománygyűjtő akciótok a Giving Tuesday időszakában van, az Adjukössze csapata kommunikációs és kreatív támogatást biztosít számotokra az alábbiak szerint:
Kreatív és kommunikációs anyagok
- Szerkeszthető Canva-sablonokat biztosítunk, amelyeket testre szabhattok és szabadon felhasználhattok az eseményetek népszerűsítéséhez.
- Előre megírt kommunikációs üzeneteket szlogeneket biztosítunk, amelyek segítenek az egységes és hatékony kommunikációban.
Láthatóság támogatása
- Az Adjukössze hírlevelében megjelenítjük az eseményeteket egy alkalommal.
- Az Adjukössze Facebook felületein legfeljebb három alkalommal megosztjuk az eseményeteket.
Az eseményeket pályázaton (egyszerű, könnyen kitölthető) választjuk ki.
Hogyan tudtok pályázni?
A lenti űrlapot kitöltve tudtok jelentkezni a Giving Tuesday programba. A pályázatra való jelentkezéshez kérünk néhány rövid információt a szervezetetekről és az általatok tervezett eseményről.
Sikeres pályázat esetén
Amit a pályázat nyerteseitől várunk:
- Az eseményen jelenjenek meg a Giving Tuesday mozgalom üzenetei és vizuális elemei. (plakát, molinó, szórólap...)
- Kérjük, hogy az eseményről osszatok meg min 3 - 5 bejegyzést a közösségi médiában, amelyben használjátok a kapott kreatív elemeket (pl. GT logó, sablon, üzenet)
- A kapcsolódó linkeket és posztok elérhetőségét küldjétek el számunkra az eseményt követően.
Miért érdemes tehát csatlakozni?
- Egységes megjelenés a Giving Tuesday országos kommunikációs kampányában.
- Kreatív, vizuális anyagok szabad felhasználása a saját kommunikációtokhoz.
- Támogatás az Adjukössze.hu részéről az eseményetek láthatóságának növelésében.

🍪Weboldalunk cookie-kat használ a megfelelő működés érdekében.
Megértettem